У навчально - методичному посібнику «Мозаїка педагогічного досвіду «Морально-етичне виховання школярів на уроках основ християнської етики та в позакласній і позашкільній роботі»» Семчишин Надія Дмитрівна, вчитель основ християнської етики Гніздичівської ЗОШ І-ІІІст., помістила рекомендації щодо методики проведення занять з основ християнської етики та роботи позакласної та позашкільної орієнтованих на християнське виховання , згідно чинної програми «Основи християнської етики 1-11кл.».
Суть досвіду вчителя полягає у визначенні напрямків методичного пошуку, способів формування морально-етичних цінностей, шляхів подолання недостатньої їх сформованості в учнів .
Запропонований теоретичний матеріал «Методичні підходи до уроків основ християнської етики» допоможе педагогам у проведенні системної роботи, яка передбачає: знайомлення з моральними поняттями в умовах класно-урочної системи та використання найрізноманітніших нестандартних, інноваційних технологій, форм, методів навчання і виховання в умовах організації навчального та виховного процесу.
Окрім цього посібник доповнений низкою розділів, які мають практичне спрямування. А саме: «Конспекти уроків», «Позакласна та позашкільна робота», «Міжпредметні зв’язки», «Пазли творчого доробку».
Як результат роботи- навчально - методичний посібник ілюстрований кольоровими фото світлинами.
Ці матеріали нададуть реальну допомогу вчителям зробити уроки основ християнської етики захоплюючими та пізнавальними, а дітям, молоді та їхнім батькам збагнути конечну потребу утвердження кожного із нас на засадах християнських цінностей.
Методист РМК Г.В.Хомич
|