Балита О.І.
«Використання інтерактивних освітніх технологій для
активації розумово-пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови та
літератури» Інформаційно-методичний збірник містить цікаву інформацію про суть
інноваційних технологій, зокрема інтерактивних, їх використання на уроках
української мови та літератури, подану в стислій і доступній формі. Автор подає матеріали, з яких учителі можуть почерпнути знання про роль
інтерактивних технологій для активізації розумово-пізнавальної діяльності
школярів як на уроках рідної мови та літератури , так і в позакласних заходах. Збірник чітко структурований, починається зі вступу, у якому є мотивація
доцільності використання інтерактивних технологій на різних етапах уроку. У
цьому розділі подано методи і прийоми інтерактивного навчання, додатки з
добіркою дидактичного, а саме: «Сенкан», «Коло Вена», «Мікрофон», «Асоціативний
кущ», які розвивають креативне мислення та творчі здібності школярів. У ІІ розділі «Відкритий урок» подано розгорнутий конспект уроку. На
конкретних прикладах показано, які форми і методи інтерактивного навчання можна
застосувати під час вивчення цієї теми. У 3 розділі автор пропонує сценарії виховних заходів, проведених нею. Інформаційно-методичний збірник цікавий, суттєва підмога для вчителів –
словесників. Загалом, робота Балити О.І. заслуговує на те, щоб бути надрукованою вона є
актуальною, своєчасною. Збірник при значений для вчителів української мови та літератури, студентів
філологічних факультетів ВНЗ. Рецензент:
Методист РМК О.М.Прокопів
|