Пт, 03.04.2020, 20:23
Вітаю Вас Гість | RSS
 Жидачівський районний
методичний кабінет
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
People Group
Категорії розділу
Схвалені методичні матеріали [63]
Так.ru
Головна » Статті » Схвалені методичні матеріали » Схвалені методичні матеріали

Інформаційно-методичний збірник

У збірнику подано матеріали для проведення Тижня здоров’я у школі, які розвивають творчу діяльність учнів , креативне мислення, самостійний пошук  на уроках та у позакласній роботі; сприяють формуванню вмінь та навичок свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодінню основами здорового способу життя, формуванню в учнів здоров’язберігаючої компетентності.

На допомогу вчителям основ здоров’я, класним керівникам, педагогам-організаторам.

ЗМІСТ

 

        ВСТУП…………………………………………………………………………4

ЧАСТИНА І. Тиждень здоровя у школі………………………………..…6

1.1.  Рекомендації щодо проведення Тижня здоров’я……………………….6

1.2.  Заходи, форми, напрямки……………………………………………...…7

1.3.  План проведення Тижня основ здоров’я………………………………..7

1.4.   Структура Тижня здоров’я…………………………………………….10

1.5.  Фоторепортаж з Тижня здоров’я……………………………………….11

ЧАСТИНА ІІ. Конспекти уроків………………………………………….19

2.1.  Урок основ здоров’я у 6-му класі «Правильне харчування. Перша допомога при харчовому отруєнні»……………………………………..….19

  2.2.  Урок-тренінг з основ здоров’я у 9-му класі «Все в твоїх руках»     (Проблема наркоманії)……………………………………………………….29

ЧАСТИНА ІІІ. Виховні заходи…………………………………………....38          

3.1.  Виховний захід для старшокласників «На порозі вибору»…………..38

3.2.  Брейн-ринг «Хочеш жити – кидай курити» (8-9 кл.)………………....44

3.3.  Тренінг для старшокласників «Як вберегтися від ВІЛ»……………...49

3.4.  Конкурс ерудитів «Будьмо здоровими»…………………………….....55

        3.5.  Виступ агітбригади «Бумеранг»………………………………………..58

ЧАСТИНА ІV. Скарбничка мудрості………………………………….…66

  1.  

Список використаної літератури………………………………………..…..72

 

 

В С Т У П

 

                                                                Здоров’я – то найбільший в світі дар,

                                                                       Його цінуємо, коли втрачаєм

                                                                         Молитви шлемо вище хмар,

                                                                            Бо повернути як, не знаєм.

 

          Найвища цінність у людини – це її здоров’я.  Сучасні діти розуміють цю істину лише підсвідомо і лише з роками починають цінувати здоров’я і плекати кожну мить життя. За останні десятиріччя стан здоров’я українців значно погіршився. Серед причин цього небезпечного явища – економічна криза, негативний стан екології, підвищений ритм життя, зростання психоемоційного напруження, рівень медичного обслуговування, невпевненість у завтрашньому дні – все це примушує нас задуматися над наслідками діяльності людини.  Наявність статистичних даних свідчать про зниження якості здоров’я громадян України всіх вікових груп, а головне – дітей шкільного віку. Це і є однією з гострих проблем сьогодення.

        Здоров’я школярів багато в чому залежить від їхніх практичних знань, практичних навичок, здобутих на уроках «Основ здоров’я». Велику роль відіграє реалізація комплексної програми «Школа сприяння здоров’ю», що діє з 2012 року і зосереджена на таких актуальних питаннях:

  1. створення сприятливих умов для зміцнення здоров’я, їх фізичного розвитку, соціальної адаптації, духовності зростання;
  2. формування громадської думки щодо пріоритету захисту здоров’я;
  3. тісний взаємозв’язок: школа – родина – державні установи – громада;
  4. забезпечення повноцінного медичного обслуговування;
  5. здійснення профілактики соціального неблагополуччя, правового захисту життя і здоров’я дитини.

         

Моніторингові дослідження в школах України показали, що більшості учням подобається предмет «Основи здоров’я». По-перше, він базується на знаннях валеології, біології, психології, медицини, філософії, гігієни, безпеки життєдіяльності, тощо. Відрізняється особливими методами, формами, прийомами викладання.  По-друге, цей предмет допомагає вчителям побачити роботу обдарованих учнів, а також тих, які ще не набули стійких навичок ЗСЖ і є пасивними до вивчення більшості предметів. По-третє, «Основи здоров’я» встановлює тісні зв’язки з позакласною виховною роботою, сприяє профілактиці правопорушень, спонукає до активних дій.

  Завданням інформаційно-методичного збірника «Тиждень здоров’я у школі» -  звернути увагу на взаємозв’язок: школа – родина – державні установи – громада у формуванні вмінь та навичок свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, оволодіння основами здорового способу життя.

Актуальність даної роботи полягає в тому, що учень зможе проаналізувати й оцінити  свої знання щодо здоров’язберігаючої компетентності та навчитися працювати у команді.

Мета інформаційно-методичного збірника – допомогти узагальнити набуті знання, навчатися планувати роботу, виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я.

 

 

 

 

Категорія: Схвалені методичні матеріали | Додав: TMarciv (13.02.2016)
Переглядів: 187 | Рейтинг: 5.0/1
...
Погода
Жидачів © 2020