У навчальному посібнику «Навчання з радістю (ІІ частина)» запропонований міні-посібник відповідно варіативному модулю «Технологія виробів із бісеру на дротяній основі» з трудового навчання для 5 (6) класів та календарно - тематичне планування згідно чинної програми для загальноосвітніх закладів «Трудового навчання».
Посібник містить таблиці, схеми, малюнки, ескізи, креслення призначені для учнів на заняттях трудового навчання і допоможуть зробити процес навчання ефективним.
ЗМІСТ
- Вступ………………………………….....1 с
2.Календарно-тематичне планування. Варіативний модуль: «Технологія виробів із бісеру на дротяній основі» 5 (6) клас…….....3-8 с
3.Міні-посібник. «Технологія виробів із бісеру на дротяній основі» ………………………...9-76 с
- Висновки..…………………………….....77 с
- Список використаних джерел………….....78 с
ВСТУП
В основу нової редакції навчальної програми «Трудового навчання 5-9 класів» (затверджено МОН молоді та спорту України у 2012 році) покладено незмістовне наповнення, а принципові підходи до вивчення навчального матеріалу. І тому формування конкретного змісту пропонується здійснювати самостійно з варіативних модулів. Варіативні модулі обирає вчитель враховуючи такі чинники: матеріально-технічну базу навчальної майстерні, кадрове забезпечення, регіональні традиції, бажання учнів. Враховуючи всі чинники, завданням навчального посібника «Навчання з радістю» (ІІ частина) - звернути увагу у 5 (6) класах на варіативний модуль «ТЕХНОЛОГІЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБІВ ІЗ БІСЕРУ НА ДРОТЯНІЙ ОСНОВІ». Відповідно вищеназваного варіативного модуля розроблено поурочне календарно-тематичне планування з урахуванням вимог за окремо розробленою програмою до них.
Актуальність даної роботи полягає в тому, що учень на уроці зможе проаналізувати й оцінити процес результатів своєї праці раціонально використати відведення для роботи час, завдяки навчальному посібнику.
На допомогу учням для самостійної роботи та вчителям трудового навчання складено міні-посібник, який містить поурочні заняття, в яких є таблиці, схеми, малюнки, ескізи, креслення.
Мета навчального посібника – допомогти засвоювати нові знання, навчитися планувати роботу, творчо підходити до виконання завдань.
|