Жидачівський НВК
Головна мета діяльності Жидачівського НВК - екологія дитинства, що передбачає формування всебічно розвиненої особистості, підготовку її до органічного, безболісного входження до соціуму, природного і предметного довкілля через освоєння основних видів життєдіяльності.
Виконання поставлених завдань забезпечує створене предметно-ігрове розвивальне середовище. Належно оснащене педагогами у тісній співдружності з батьками воно стимулює дітей до практичної діяльності, гри та спілкування. Це динамічний та мінливий простір, де всі об’єкти доповнюють один одного. Тут і іграшки, і атрибути, предмети – замінники, матеріали, що допомагають організувати діяльність кожного вихованця.
Саме таке розвивальне середовище забезпечує свободу і активність дитини, максимально відповідає її інтересам, має інтенсивно розвивальний характер.
Дошкільний навчальний заклад №2
комбінованого типу «Барвінок» м.Жидачева
За 50 років плідної праці у ДНЗ «Барвінок» створено свої традиції та особливості навчання і виховання підростаючого покоління. Одним із важливих аспектів освітньої роботи у ДНЗ є формування позитивного ставлення до праці, виховання працьовитості у дітей дошкільного віку як необхідної умови становлення громадянської позиції особистості.
Трудове виховання наші педагоги здійснюють в процесі організованої та самостійної предметно-практичної діяльності дітей. Свою роботу вони спрямовують на формування у вихованців обізнаності з працею дорослих, інтересу і поваги до різних професій; ціннісного ставлення до результатів людської праці, бажання долучатися до посильної практично-предметної діяльності й прагнення виявляти творче ставлення до неї; базових умінь, навичок у різних видах праці та якостей особистості (відповідальність, самостійність, працелюбність, креативність).
Гордістю нашого дошкільного закладу є дитячі городи та квітники. Праця на городі , у квітнику, у саду приносить дітям задоволення, дає змогу дошкільникам побачити результати свої роботи, у процесі якої виросли і буяють різноманіттям кольорів квіти на клумбах, плоди у садочку, овочі на грядках. Відчуття своєї причетності до створення цієї краси не лише сприяє розвитку у дітей інтересу до природи, а й викликає бажання працювати у ній.
Наші вихованці вже з молодшого дошкільного віку привчаються до праці, виконуючи посильні доручення. Перші трудові навички згодом переростають у загальні трудові вміння, так необхідні їм у подальшому житті.
|