Пт, 03.04.2020, 20:17
Вітаю Вас Гість | RSS
 Жидачівський районний
методичний кабінет
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
People Group
Форма входу
Освітній портал
Категорії розділу
Новини
Схвалені методичні матеріали
Електронні версії підручників
методичні матеріали
Так.ru
Головна » 2015 » Жовтень » 27 » НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
15:21
НАВЧАЛЬНИЙ СЕМІНАР ЗАСТУПНИКІВ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

 «МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ

 ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ»

Питанням удосконалення якості виховання в освітньому просторі загальноосвітніх навчальних закладів району був присвячений семінар, який проводився 07 жовтня 2015 року на базі Жидачівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2   за темою: «МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ АНКЕТ: організація, проведення, аналіз результатів». Мета дослідження – апробація розробленого фахівцями Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти інструментарію (анкет для учнів 4, 9 та 11 класів, педагогічних працівників, батьків учнів) та програми електронної обробки даних анкетування.

Кулик Н.О. – методист районного методичного кабінету довела до відома учасників семінару, що згідно  з наказом департаменту  освіти  і  науки  Львівської  обласної держадміністрації «Про  організацію  виховання  у  загальноосвітніх  та  позашкільних навчальних  закладах  Львівщини  у 2015-2016  навчальному  році»  від 24  липня 2015 року  № 07-01/249    у  листопаді-грудні  цього  року  відбудеться  чергове дослідження шкільного виховного простору в загальноосвітніх навчальних закладах району з використанням електронних анкет.

Під  час  цього  дослідження  використовуватимуться  й  інші  методи:

Ø інтерв’ювання  педагогів –  організаторів  позаурочного  виховання,  лідерів учнівського та батьківського активу, зацікавлених лідерів місцевої громади;

Ø пряме спостереження за поведінкою педагогічних працівників та учнів у школі;

Ø аналіз  шкільної  виховної  програми  та  інших  документів,  що  визначають  якість виховного простору.

Зібрані  дані зіставлятимуться  та  узагальнюватимуться  з  урахуванням  критеріїв  повноти, об’ктивності,  адекватності  та  ін.  Результати  дослідження  будуть  проаналізовані  з метою  оцінки  шкільних  норм  та  взаємовідносин  на  відповідність  регіональному стандартові,  який  зафіксований  у  програмі «Основні  орієнтири  національного виховання  учнів  загальноосвітніх  навчальних  закладів  Львівської  області»  (Львів, 2010).

Занік Галина Віталіївна – методист кабінету розвитку освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ознайомила присутніх із нормативними  документами,  на основі  яких  проводиться  дане  дослідження,  зокрема,  з «Основними  орієнтирами національного  виховання  учнів  загальноосвітніх  навчальних  закладів  Львівської області», Програмою  розвитку  освіти  Львівщини  на   2013-2016  роки (напрям 7  «Виховання»,  підпрограма (проект)  «7.1.  Програми  виховної  роботи»).

Мета моніторингових досліджень якості виховного простору ЗНЗ – вимірювання показників стану виховного простору та оцінювання динаміки

його розвитку.

 

Робота з нормативними актами, що регламентують проведення дослідження якості виховного простору, це – перший процедурний крок його успішного проведення. Тому організаторам дослідження в школах доцільно спочатку опрацювати названі документи разом з директорами (заступниками  директорів)  навчальних  закладів,  задіяних  у  дослідженні.  Далі, директор (заступник  директора)  має  проаналізувати  ці  документи  спільно  з педагогічними  працівниками  школи,  а  класні  керівники,  відповідно,  спільно  з  учнями та  їх  батьками.  Тільки  за  умови,  коли  в  ході  часом  бурхливих  дискусій  усі  учасники дослідження  уважно  поглянуть  на  визначені  для  них  завдання  та  осмислять  їх, проінтерпретувавши  нормативні  акти  у  контексті  власної  практики,  з’явиться  шанс, що  дослідження  відбудеться  без  порушень  процедури,  а  його  результати  будуть достатньо повними та об’ктивними.

 

 

 

Учасники семінару, об’єднавшись у групи, визначали мотиви проведення моніторингових досліджень якості виховного простору у ЗНЗ, складали план (проект) дослідження якості  виховного  простору своєї школи. І відповідно до плану роботи з 16 листопада до 30 листопада 2015 року в школах району буде проведено комплексне моніторингове дослідження якості виховного простору з використанням анкет на електронних носіях.

 

  

Моніторинг якості виховного простору навчального закладу – один з численних компонентів сучасного освітнього моніторингу. Інформація про стан та зміни взаємовідносин у школі конче необхідна для прийняття ефективних і своєчасних управлінських рішень. Тож, запровадження у Львівській області моніторингу якості виховного простору – важливий крок до системного діагностування в Україні умов виховання.

Кулик Н.О., методист РМК

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 539 | Додав: TMarciv | Рейтинг: 0.0/0
Календар дат
Погода
Календар
«  Жовтень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Пошук
Архів записів
Жидачів © 2020