Пт, 03.04.2020, 20:08
Вітаю Вас Гість | RSS
 Жидачівський районний
методичний кабінет
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
People Group
Форма входу
Освітній портал
Категорії розділу
Новини
Схвалені методичні матеріали
Електронні версії підручників
методичні матеріали
Так.ru
Головна » 2015 » Лютий » 12 » Районний семінар для вчителів-логопедів, практичних психологів і вчителів основ здоров`я
08:48
Районний семінар для вчителів-логопедів, практичних психологів і вчителів основ здоров`я

     10 лютого 2015р. на базі Жидачівської ЗОШ І-ІІІст. №2 відбувся районний семінар - консиліум «Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми проблемами. Особи з розладами спектру аутизму в школі» для вчителів-логопедів, практичних психологів і вчителів основ здоров`я.

  

    Модераторами консиліуму були: БондаренкоМ.І., завідувач РПМПК; Пельо Г.Я, Хомич Г.В. методисти РМК

   Теми виступів:

  1. Ранній дитячий аутизм, розлади спектру аутизму-визначення, клінічні прояви, диференційна діагностика з іншими нерврвр-психічними захворюваннями.

                                                             Сподарик М.С., лікар-

                                                            нервопатолог Жидачівської ЦЛ.

  1. Дитина з РАД у школі.Проезентація.

                                                    Бондаренко М.І. ,завідувач РПМПК.

  1. Напрямки логопедичної допомогои дитині із спектром аутизму.

                                                   Курпяк Н.Я., вчитель-логопед

                                          дошкільного підрозділу ЖидачівськогоНВК

  1. Особливості психологічного розвитку, сучасні методи корекції.

                                                    Пельо Г.Я., методист РМК

  1. Ігрова терапія в роботі з аутичними дітьми.

                                                    Хомич Г.В., методист РМК

  1.  Батьківські концепції сприйняття аутизму.                             

                                                              Бондаренко М.І. ,завідувач РПМПК.

  1. Обмін враженнями, спостереженнями, досвідом спілкування та

 роботи із дітьми РАП.

                                                   Максимів Н.М., вчитель англійської

                                                   мови Жидачівської ЗОШ І-ІІІст.№2

                                                   Грогодза Е.А., вчитель-логопед

                                                   Жидачівського НВК

                                                   Соколевська В.О, дефектолог

                                                  Львівської ПМПК

      В кінці заходу учасники отримали памятку: «Основні правила корекційної роботи».

  1. .Корекція дитячого аутизму повинна бути комплексною, і провідне місце відводиться психолого-педагогічної роботи. Медикаментозне лікування у багатьох випадках доцільно і навіть необхідно, але до призначення різних препаратів (особливо стимулюючого характеру) потрібно підходити дуже обережно. Батькам не можна втручатися в лікування ні за яких обставин: самостійне призначення або скасування будь-яких препаратів неприпустимі.
  1. Аутичним дітям важко пристосовуватися до постійно мінливих умов. Тому організаційні особливості в закладі, який відвідує така дитина, і будинки повинні бути однаковими або принаймні близькими. У ідеалі весь уклад життя в сім'ї з хворим малюком повинен відповідати завданням корекційної роботи: це включає єдність принципів ставлення до дитини з боку всіх членів сім'ї, послідовність і сталість у їх застосуванні.
  1. Корекційна робота залишається необхідною протягом багатьох років, але особливо інтенсивною вона повинна бути на початкових етапах, у дошкільному і молодшому шкільному віці, причому саме в цей період основне навантаження доводиться не на фахівців, а на батьків.
  1. Робота з малюком повинна проходити в достатньому обсязі. Коли образно кажуть, що корекція дитячого аутизму повинна тривати 25 годин на добу, мають на увазі не кількість навчальних годин, але "корекцію всім життям". Це насамперед стосується структурування простору (чіткий зв'язок певних видів діяльності з відповідними ділянками навчальних приміщень) і часу (через систему відповідних за обсягом і формі розкладів).
  1. Корекційна робота, особливо на початкових етапах, будується на основі індивідуально розробленої програми, тому формальне перенесення чужого досвіду неприпустимий, його потрібно використовувати з обережністю і творчо.
  1. Всім батькам аутичних малюків хочеться побажати: не варто всією сім'єю метатися в пошуках чудесного порятунку. Найбільше диво, здатне перемогти будь-яку недугу, - це віра в успіх терпіння, цілеспрямованість і звичайно ж любов до своєї дитини.

 

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 267 | Додав: TMarciv | Рейтинг: 5.0/1
Календар дат
Погода
Календар
«  Лютий 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Архів записів
Жидачів © 2020