10 грудня 2015 р. у Вовчатицькій ЗОШ І – ІІ ст. відбувся семінар директорів загальноосвітніх закладів І – ІІ ст. Тема семінару : «Спільна робота школи, сім′ї, громадськості щодо реалізації принципів національно – патріотичного виховання»
«Сільська школа дуже тісно пов’язана з соціумом – з життям села, сільської громади і кожним його мешканцем зокрема. Вчителі, учні, односельці – це як великий рід. Тому в особистості учня дуже яскраво виявляються риси цього роду. Навколишнє середовище – школа, сільська громада, аж до дитини, за якою стоїть цей рід, живе своєю родовою культурою. У селі, як кажуть, усі на виду… Тому шкільну систему можна розглядати як складник цього соціокультурного середовища». ( В. О.Сухомлинський )
Розпочався семінар спільною молитвою у шкільній капличці Святого Полікарпа
Після цього учасників семінару запросили відвідати духовну світлицю « Стежками Митрополита Андрея Шептицького»
Проникливо і щиро звучали пісні у виконанні церковного хору церкви Пресвятої Богородиці с.Вовчатичі
По закінченні заходу практичний психолог Михайлишин В. Б. провела інформаційно – психологічну хвилинку та рефлексію. Завідувач Жидачівським РМК щиро подякував учасникам дійства та побажав творчих успіхів .
Директор школи Н.М.Добуш презентувала досвід роботи «Спільна робота школи, сім′ї і громадськості з реалізації принципів національно – патріотичного виховання»
Із захопленням слухали присутні виступ голови Вербицької сільської ради Добуша Юрія Степановича, який поділився досвідом співпраці із колективами шкіл на території Вербицької сільської ради та Вовчатицької школи зокрема.
Під час проведення засідання творчої лабораторії «Запрошуємо до співпраці» у робочих групах відбулося обговорення і узагальнення завдань, принципів патріотичного виховання дітей та молоді. У загальній дискусії свої думки і пропозиції щодо питань, які презентувалися, взяли участь директори Волиця-Гніздичівської ЗОШ І-ІІст.Величко Ж.Й., Залісківської ЗОШ І-ІІст. Гайда М.І. та інші.
Завідувач Жидачівського РМК І.Михайленко підвів підсумки роботи творчої лабораторії і зупинився на шляхах та етапах реалізації завдань визначених концепцією та рекомендував включити їх у річний план роботи, план роботи педагогічних рад.
|