Пт, 19.04.2024, 21:27
Вітаю Вас Гість | RSS
 Жидачівський районний
методичний кабінет
Головна РеєстраціяВхід
Меню сайту
People Group
Форма входу
Освітній портал
Категорії розділу
Новини
Схвалені методичні матеріали
Електронні версії підручників
методичні матеріали
Так.ru
Головна » 2014 » Січень » 16 » Семінар класних керівників у Журавнівському НВК «СЗШ-ліцей»
13:40
Семінар класних керівників у Журавнівському НВК «СЗШ-ліцей»

До 95-річниці з дня народження Василя Сухомлинського

«Головна виховуюча сила – духовне багатство, знання, ерудиція, кругозір педагога»

Василь Сухомлинський

На виконання районного плану заходів щодо відзначення 95-річчя від дня народження Василя Сухомлинського 9 грудня 2013 року в Журавнівському НВК «СЗШ-ліцей» проведено семінар класних керівників Журавнівського освітнього округу з проблеми «Особистісно-орієнтоване виховання на основі педагогічних ідей В.О. Сухомлинського».

        

Засідання методичної комісії розпочалося із перегляду відеофільму про життєвий і творчий шлях В.О. Сухомлинського, який презентувала Цибак Н.Я., заступник директора з координації роботи в Журавнівському освітньому окрузі.

Учасники семінару ознайомилися з досвідом роботи вчителів закладу: Баран М.П., класного керівника 11-Б класу та Самойлової О.В., класного керівника 8-А класу і відвідали  в них години спілкування.

В ході проведення годин спілкування було представлено ряд активних форм роботи: презентація афоризмів та цитування уривків з праць Василя Сухомлинського у виконанні учнів 11-Б класу, а також читання оповідань і казок В.О.Сухомлинського у виконанні учнів 8-А класу.

За «круглим столом» розглянуто питання «Виховання учнів на педагогічній спадщині В. Сухомлинського».

Методист РМК Н. Кулик сказала про те, що Василь Сухомлинський є автором понад 1500 казок і оповідань для дітей. Тому його літературна спадщина не залишає байдужими не лише фахівців з педагогічних професій, але і дітей та молодь.

Серед різноманіття педагогічної проблематики педагога чи не найголовніше є «творення людини», проектування щасливої людини. Від того, як перед дитиною-підлітком, яка пізнає і деякою мірою творить світ довкола себе   розумом і серцем, відкриває щастя в ньому, залежить, власне, становлення людини, формування її багатогранних стосунків з іншими людьми.

Серед основних принципів та положень у системі поглядів В.О.Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу є положення про неповторність кожної дитини та принцип визнання відсутності нездібних дітей.

Тому однією із найважливіших вимог В.О.Сухомлинського до педагогів є вимоги пізнати дитину, а тоді вже сприяти становленню її, як людини.

Унаслідок проведених заходів було з’ясовано і закріплено основні догмати навчання і виховання провідного педагога нашої країни Василя Сухомлинського.  

Категорія: Новини | Переглядів: 444 | Додав: TMarciv | Рейтинг: 0.0/0
Календар дат
Погода
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Архів записів
Жидачів © 2024