Згідно з планом роботи методичного кабінету 14 листопада 2013р на базі Володимирцівської ЗОШ І-ІІІ ст., відбувся семінар вчителів англійської мови Журавнівського освітнього округу на тему: «Теорія та практика особистісно-орієнтованого навчання на уроках англійської мови».
Одним із найефективніших підходів до реформування сучасної освіти названо особистісно-орієнтований підхід, який забезпечує створення нових механізмів навчання і виховання та ґрунтується на принципах глибокої поваги до особистості, самостійності особи, врахування індивідуальності.
Вчителька англійської мови Гусаченко К.І. провела відкритий урок у 3 класі на тему «Будинок, квартира, меблі». Урок був проведений у формі гри, використано ілюстративне унаочнення та аудіо записи.
У програмі семінару було проведенозасідання круглого столу на тему «Теорія та практика особистісно-орієнтованого навчання на уроках англійської мови», де вчителі англійської мови взяли активну участь, висловлюючи свої думки і пропозиції з даної теми.
Усе вищезазначене дає нам змогу дійти висновку про те, що використання у навчально-виховному процесі нестандартних форм уроків на базі нових педагогічних технологій у молодших класах є одним із найважливіших напрямів підвищення мотивації, пізнавального інтересу до вивчення предмета, якості знань, а звідси й успішності учнів. За умови дидактично продуманого використання таких форм у межах педагогічних технологій навчання на уроці з’являються необмежені можливості для індивідуалізації та диференціації навчального процесу, що є необхідним під час навчання учнів початкових класів. Зміни в навчальному процесі ставлять нові вимоги й до діяльності вчителя, яка орієнтована на особистісний розвиток учня, і це викликає необхідність по-новому підійти до проблеми використання різних форм у межах педагогічних технологій з учнями початкових класів.
|