«Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини». І саме цей вислів Василя Сухомлинського став актуальним під час проведення семінару-практикуму «Формування позитивної мотивації та активізації навчальної діяльності учнів на уроках фізики та інформатики», який відбувся 6 травня 2015р. на базі Межирічанської ЗОШ І-ІІст.
В роботі семінару взяли участь методисти РМК: Кардаш Б.С., Хомич Г.В, вчителі фізики та інформатики Жидачівського освітнього округу.
Розпочалась робота семінару із привітання гостей директором навчального закладу Трембецьким М.Р..
Програмою семінару було передбачено проведення відкритого інтегрованого уроку з фізики та інформатики «Переваги та недоліки ядерної енергетики» у 9 класі.(Вчитель Зборовська Н.І.) Урок відзначався високим рівнем навчально-пізнавальної активносі, творчості із використанням елементів проектного,проблемного, інтерактивного навчання та застосуванням ІКТ.
Педагоги взяли участь у тенінговому занятті «Формування позитивної мотивації та активізації навчальної діяльності учнів на уроках фізики та інформатики», яке провів практикуючий психолог Балабан Р.М.
Також освітяни обговорили деякі питання забезпечення підручниками та навчальними посібниками учнів загальноосвітніх навчальних закладів із фізики та інформатики, а саме про ІІ етап конкурсного відбору оригінал-макетів підручників для учнів 4 та 7 класів відповідно до наказу МОН України від 11 грудня 2014 р. № 1461. Учасники семінару схвально відгукнулися про роботу своїх колег: Зборовської Н.І., Блабана Р.М. та побажали плідної співпраці, здоров’я, а дев’ятикласникам - гарних оцінок на випускних іспитах
.
|