Знання – це скарб, а вміння вчитись – ключ до нього.
Навчання математики за новою базовою навчальною програмою для учнів 1-4 класів забезпечує формування у молодших школярів ключових компетентностей, з-поміж яких основною є «уміння вчитися».Запровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний процес зумовило доопрацювання змісту і початкової математичної освіти. За словами Гордона Драйдена, ми живемо в час глобальної революції, яка змінює спосіб життя, спілкування, мислення, бачення майбутнього…
Нещодавно на базі Жидачівської ЗОШ І-ІІІ ст..№2 відбулось засідання школи педагогічної майстерності учителів початкових класів району, на якому обговорювали шляхи формування математичних компетентностей в учнів початкових класів.
Презентація з досвіду роботи вчителів початкових класів даної школи на тему «Формування математичних компетентностей на різних рівнях уроку» окреслила «учительські кроки» для підвищення рівня якості математичної освіти школярів, кроки, які створюють належний грунт для співпраці вчителя і учня, що є надзвичайно важливим в активному пізнанні світу. Зміни в освіті вимагають саморозвитку й самоорганізації учня, розуміння того, що учень – не об’єкт, а творець власного «Я».
Климкович А.Я. провела майстер-клас на тему «Моделювання задач . Робота в групах». Учасники школи педмайстерності, працюючи в групах, відпрацьовували прийоми моделювання задач у 1 класі. В результаті прийшли до висновку, що складання базових моделей для розв’язування задач формує здатність критично мислити, знаходити різні способи для розв’язування навчальної задачі, складати алгоритми використання дій, застосовувати інформаційні та телекомунікаційні технології для виконання творчих завдань.
«Родзинкою» засідання школи педагогічної майстерності стала одна із форм організації навчання, що стимулює творчий потенціал учнів, - гра «Найрозумніший». Вона визначила найкращого математика серед дванадцяти четвертокласників, вихованців Хом’як М.Д. та Репецької І.Й. Гарний настрій перед інтелектуальним змаганням створили присутнім учні 2-А класу вчителя Завацької А.М., які презентували театральну сценку «Математика – цариця наук».
Змагання відбулось у три тури. До фіналу потрапили Антон Гінда, Святослав Карпінський, Роман Цицик. У напруженій інтелектуальній боротьбі усі хлопці продемонстрували розвинену пам’ять, гнучкий розум та швидкість реакції. Та фортуна,як відомо, посміхається найсильнішому. Переможцем гри став Антон Гінда.
Вчителі початкової ланки Жидачівської ЗОШ І-ІІІст.№2 наочно показали, як потрібно творчо організовувати заняття зі школярами на основі впровадження ігрових та інтерактивних технологій навчання.
Надзвичайно цікавим для усіх присутніх був перегляд презентації «Знайомство зі школою», яку підготувала директор цього навчального закладу Мальцева О.Т., яка ще раз підтвердила, що вчительство – це велике діло любові, терпеливості й самозречення.
|